Problemen met het downloaden van mijn bestand

Met account:

Als je een account hebt aangemaakt, kun je je bestelling direct na aankoop downloaden via het accountoverzicht onder ‘Mijn Downloads’. Als je de laatste aankoop daar niet ziet, controleer dan of de betaling succesvol is afgerond en wacht enkele minuten. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met Slipjesmarkt voor verdere ondersteuning.

Zonder account:

Als je geen account hebt aangemaakt, kun je je bestand(en) direct na aankoop downloaden. Na de aankoop verschijnt een overzicht van je bestelling met knoppen om je downloads te starten. Je ontvangt ook een e-mail met de downloadlinks in de orderbevestiging.

Als je geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Downloads bewaren

Ongeacht of je een account hebt of niet, zorg ervoor dat je je bestanden onmiddellijk na aankoop downloadt en goed bewaart. Het downloadrecht vervalt na verloop van tijd, en als een verkoper zijn of haar account op ons platform beëindigt, kunnen alle bij die verkoper gekochte downloads en producten verloren gaan.

Problemen met het afspelen van mijn video?

Als je problemen ondervindt bij het afspelen van je video, ga dan naar onze problemen met video-afspelen pagina voor oplossingen en veelgestelde vragen. Hier vind je stapsgewijze instructies en veelvoorkomende oplossingen om je probleem op te lossen.

Bij Slipjesmarkt vindt je alleen gecontroleerde verkopers!

100% Tevredenheidsgarantie

Bij Slipjesmarkt vindt je alleen gecontroleerde verkopers!

100% Tevredenheidsgarantie